Op onze Ledendag is er ook een Spinningmarathon van 10 tot 13 uur onderverdeeld in 3 lessen van 50 minuten.
Om deel te nemen vragen we 5 euro per uur per fiets en de volledige opbrengst hiervan gaat naar het goede doel: “Stichting Ik doe mee!”
Iedereen is welkom om mee te doen en om één of meerdere uurtjes mee te fietsen voor het goede doel!
én betaal direct via iDeal | Wero.
WhatsApp